Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Druga wygrana drużyny z „dziewiątki” w meczach matematycznych

Druga wygrana drużyny z „dziewiątki” w meczach matematycznych

W środę, 11 grudnia 2019 r. mieliśmy przyjemność gościć u nas uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Gniewie, którzy przyjechali do nas rozegrać 2. mecz rundy grupowej w ramach V edycji Pomorskich Meczy Matematycznych organizowanych przez Instytut matematyki Uniwersytetu Gdańskiego. Nasza drużyna w składzie: Roksana Binerat (kapitan zespołu), Ola Dębowska, Magda Krzemianowska, Adam Linkowski, Jasiek Piekarski, Marcel Neubauer Szymon Musiał, Martyna Salamucha, Ola Sypniewska i Damian Śmiałkowski wygrała wynikiem 41:20. Jest to już nasze drugie zwycięstwo w tegorocznych rozgrywkach i daje nam duże szanse na wyjście z grupy i udział w rozgrywkach fazy pucharowej. Podczas środowego meczu obserwatorami byli uczniowie z klas 6 i 7, którzy są zainteresowani meczami i już w przyszłym roku będą mogli brać w nich udział – czyli Ada Kratewicz, Ala Stachurska, Szymon Konczyński, Jakub Okulus i Paweł Kremp. W ramach fazy grupowej czeka nas jeszcze jeden – ze Społeczną Szkołą Noblistów z Kwidzyna, który rozegrany zostanie 4 lutego 2020 roku. Przypominamy, że w ubiegłorocznej edycji Pomorskich Meczy Matematycznych nasza drużyna minimalnie przegrała półfinał wojewódzki i ostatecznie zajęła 3 miejsce . Chcielibyśmy powtórki tego sukcesu również w tym roku, co byłoby wyjątkowym osiągnięciem, ponieważ w obecnej drużynie połowę składu stanowią debiutanci.

Data dodania: 2019-12-16 17:38:29
Data edycji: 2019-12-16 17:38:55
Ilość wyświetleń: 461

Materiały dla uczniów

przydatne informacje
Zobacz

Nasi Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

"Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż.”

Janusz Korczak
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej