Opcje widoku
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Reset

Kilkudniowa wycieczka klasy V c na południe kraju

W dniach 4-8 czerwca 2019r uczniowie z klasy 5c i i dwoje uczniów z klasy 7b wraz z wychowawcą p. Wandą Bebel oraz z rodzicami wybrali się na wycieczkę. Wycieczka rozpoczęła się od zwiedzania grodu Kopernika, gdzie poznaliśmy historię miasta i została nam przybliżona postać wielkiego polskiego astronoma. Zaopatrzeni w słynne pierniki ruszyliśmy dalej do pięknego Krakowa. Następny dzień to natomiast wyjazd do Zatora i Rodzinnego Parku Rozrywki ,, Energylandia’’. Bawiliśmy się świetnie, czasem zmoczeni, zmęczeni, ale uśmiechnięci wróciliśmy do Krakowa. Trzeci dzień wycieczki upłynął na poznawaniu samego Krakowa, jego zabytków oraz wzgórza Wawelskiego i komnat królewskich. Z Krakowa wysłaliśmy widokówki z życzeniami do swoich najbliższych. Po południu wyruszyliśmy do Wieliczki. Podczas zwiedzania kopalni soli mieliśmy spotkanie ze skarbnikiem kopali, który przybliżył nam legendy związane z samą kopalnią, zapoznał z ciężką pracą górników. Po zwiedzaniu i zjedzeniu kolacji oraz wspaniałej zabawie w podziemiach kopalni poszliśmy spać. Czas tak szybka minął, że opiekun z kopalni musiał nas budzić, abyśmy zjedli śniadanie i wyruszyli na powierzchnię, gdzie od rana było nadal gorąco. A w kopalni było przecież tak miło i chłodno. W drodze powrotnej odwiedziliśmy jeszcze Częstochowę. Wieczorem powróciliśmy do Malborka, trochę smutni, że to już koniec niesamowitych atrakcji, ale też szczęśliwi ze spotkania z naszymi rodzinami. Dziękujemy panu kierowcy na bezpieczną jazdę oraz naszym rodzicom biorącym udział w wycieczce.

Data dodania: 2019-06-12 12:08:31

Motto
naszej
szkoły

"Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż.”