Opcje widoku
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Reset

Klasa VIII a w Krakowie i nie tylko…

Dnia 12.06.19 klasa VIII a wyjechała na wycieczkę do królewskiego Krakowa. Podróż rozpoczęliśmy rano o godzinie 7:15 wyjeżdżając pociągiem z naszego malborskiego dworca. Jechaliśmy ,,Pendolino’’, aż pięć godzin, w końcu dojechaliśmy do stolicy Małopolski. Szybko odłożyliśmy torby w hostelu i wyruszyliśmy truchtem na sterówkę krakowską. Już czekał na nas przewodnik, który oprowadził nas po najważniejszych zabytkach - dom Matejki, Sukiennice i inne miejsca. Dzień drugi – spędziliśmy w Zakopanem, dotarliśmy tu autokarem. Tutaj zdobyliśmy ,,Sarnią Skałę’’ (1377m. n.p.m.). Po dość męczącym podejściu w upale, wypoczęliśmy w Zakopanem na Krupówkach. Dzień trzeci – był poświęcony rozrywce, czyli cały dzień byliśmy w Zatorze ,,Energylandia’’. Tutaj szaleliśmy na przeróżnych kolejkach. Pod koniec dnia poszliśmy na sterówkę krakowską, tutaj zjedliśmy przepyszne, wielkie lody. W ostatnim, czwartym dniu, dniu pełnym wrażeń zwiedzaliśmy siedzibę królów polskich – Wawel z przewodnikiem. I jeszcze tego samego dnia o północy wracaliśmy do naszego Malborka. Bardzo nam się podobała ta ostatnia wycieczka z wychowawczynią p. Bożeną Wereszczyńską zapamiętamy ją na długi czas.

Data dodania: 2019-06-17 11:32:41

Motto
naszej
szkoły

"Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż.”