Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Rekrutacja oraz praca sekretariatu w czasie zawieszenia zajęć w szkole

W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemiologicznego w Polsce od 16 marca 2020 r. do odwołania ograniczony zostanie dostęp do budynku Szkoły Podstawowej nr 9 w Malborku. Osobisty kontakt z pracownikami sekretariatu możliwy będzie tylko w sprawach, których załatwienie nie będzie możliwe w formie elektronicznej lub telefonicznej.

Zgodnie z harmonogramem do 23 marca 2020 r. trwa etap złożenia wniosku o przyjęcie do oddziału przedszkolnego albo I klasy w naszej szkole wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zgodnie z zasadami naboru WNIOSEK rodzica wypełniony za pośrednictwem strony internetowej  jest zapisany w systemie. Rodzic z wersją papierową dokumentu musi koniecznie udać się osobiście do placówki pierwszego wyboru i potwierdzić WNIOSEK najpóźniej do 23 marca 2020 r. do godziny 15.00.

Z uwagi jednak na obecną sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, celem ograniczenia kontaktów osobistych w szkole, rekomendujemy, aby w terminie do 20 marca 2020r. przesyłać skany podpisanych wniosków wraz z załącznikami w formie elektronicznej na mail placówki sp9malbork@wp.pl, przez e-PUAP lub oryginały przesyłać pocztą (za potwierdzeniem odbioru), a o fakcie tym powiadomić szkołę pod mumerem 55 272-22-53.

 

Wysłanie skanu nie jest równoznaczne ze złożeniem wniosku, w związku z czym będzie konieczność dostarczenia oryginału dokumentów.

 

Natomiast na dzień dzisiejszy rekomendujemy, aby nie dokonywać tego do dnia 20 marca 2020 r.

 

Oczywiście w obecnej sytuacji i ta data może ulec zmianie.

Natomiast jeżeli zajdą zmiany w harmonogramie rekrutacji będziemy Państwa o tym informować.

 

 

SEKRETARIAT W CZASIE ZAWIESZENIA ZAJĘĆ CZYNNY W GODZINACH OD 07.00 - 15.00

BUDYNEK SZKOŁY JEST ZAMKNIĘTY PROSZĘ UŻYWAĆ DZWONKA ZNAJDUĄCEGO SIĘ PO PRAWEJ STRONIE DRZWI.

Data dodania: 2020-03-13 14:28:00
Data edycji: 2020-03-16 19:00:09
Ilość wyświetleń: 779

Materiały dla uczniów

przydatne informacje
Zobacz

Nasi Partnerzy

Motto
naszej
szkoły

"Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż.”

Janusz Korczak
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej